Hoe werkt een reparatie op locatie?
Wij komen op een door jou uitgekozen tijdstip en locatie jouw toestel repareren.
Wat houdt de 24/7 service in?
Met de 24/7 service bieden wij de mogelijkheid altijd en overal je toestel te kunnen laten repareren. Contact ons via whatsapp, email of via sociaal media (facbook en instagram) nu om direct een afspraak in te plannen.
Repareren jullie toestellen onder fabrieksgarantie?
Dat hangt van de situatie af. Afhankelijk van welke soort fabrieksgarantie u heeft.
Brengen jullie onderzoekskosten in rekening?
Wij hanteren geen onderzoekskosten. Bovendien hebben wij een ‘no cure, no pay’ beleid, wat inhoudt dat er niks betaald hoeft te worden als wij jouw toestel niet kunnen repareren. Dit geldt voor alle reparaties.
Ik weet niet wat er kapot is aan mijn smartphone, iPad, Laptop of andere gadgets.
Je kunt altijd gerust contact met ons opnemen via onze contactpagina om te kijken wat er aan de hand is met jouw toestel. Hier worden geen kosten voor in rekening gebracht.
Hoe kan ik jullie bereiken?
Wij zijn via verschillende kanalen te bereiken zoals whatsapp, email maar ook via facebook en instagram (deze opties zijn terug te vinden als u naar boven scrolt op de website) of via ons contact formulier op de website.