scherm vervangen iphone ASFOUReparatie T

Moet ik altijd een afspraak maken voor een reparatie?

Ja omdat we u goed van dienst willen zijn kunnen we u met een afspraak de garantie geven dat we ook echt alle tijd voor u hebben.

Hoe werkt de Haal & Breng service?

Wij komen jouw toestel ophalen op een door jou uitgekozen locatie en tijdstip. Het toestel wordt vervolgens meestal zo snel mogelijk gerepareerd en teruggebracht naar dezelfde locatie.

Bieden jullie en garantie op mijn reparatie?

Wij bieden altijd 3 maanden garantie op het gerepareerde onderdeel. Zie onze algemene voorwaarden voor meer informatie hierover.

Gebruiken jullie originele onderdelen?

Wij willen altijd de beste kwaliteit te leveren, daarom werken we uitsluitend met originele onderdelen. Voor Apple toestellen wordt er gebruik gemaakt van kwalitatief hoogwaardige onderdelen die vergelijkbaar zijn met Apple’s originele onderdelen (mocht u nog verdere vragen hebben neem dan contact met ons op).

Wat gebeurt er met mijn telefoon bij waterschade?

De meeste van de toestellen met waterschade kunnen goed gerepareerd worden.

Wat zijn jullie openingstijden?

Wij staan 24/7 klaar voor een reparatie bij jou op locatie. Hiervoor kun je contact met ons opnemen via ons contact formulier op de website, whatsapp,email of via sociaal media (facebook en instagram). En als u ons volgt op sociaal media (facebook,instagram) krijgt u 5% korting op u eerst volgende reparatie.

Hoe werkt een reparatie op locatie?

Wij komen op een door jou uitgekozen tijdstip en locatie jouw toestel repareren.

Wat houdt de 24/7 service in?

Met de 24/7 service bieden wij de mogelijkheid altijd en overal je toestel te kunnen laten repareren. Contact ons via whatsapp, email of via sociaal media (facbook en instagram) nu om direct een afspraak in te plannen.

Repareren jullie toestellen onder fabrieksgarantie?

Dat hangt van de situatie af. Afhankelijk van welke soort fabrieksgarantie u heeft. 

Brengen jullie onderzoekskosten in rekening?

Wij hanteren geen onderzoekskosten. Bovendien hebben wij een ‘no cure, no pay’ beleid, wat inhoudt dat er niks betaald hoeft te worden als wij jouw toestel niet kunnen repareren. Dit geldt voor alle reparaties.

Ik weet niet wat er kapot is aan mijn smartphone, iPad, Laptop of andere gadgets.

Je kunt altijd gerust contact met ons opnemen via onze contactpagina om te kijken wat er aan de hand is met jouw toestel. Hier worden geen kosten voor in rekening gebracht.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Wij zijn via verschillende kanalen te bereiken zoals whatsapp, email maar ook via facebook en instagram (deze opties zijn terug te vinden als u naar boven scrolt op de website) of via ons contact formulier op de website.

Hoelang duurt een reparatie?

Meestal duurt een reparatie op locatie ongeveer 30 minuten afhankelijk van het probleem.

Zijn er extra kosten verbonden voor je 24/7 service?

Voor de 24/7 service wordt €15,- in rekening gebracht boven op de reguliere reparatiekosten.

Raak ik mijn gegevens kwijt na reparatie?

Je raakt je gegevens niet kwijt en je hoeft meestal geen back-up te maken. Echter kan het bij waterschade en/of software beschadiging voorkomen een software reset noodzakelijk is om het toestel te kunnen repareren. In dat geval kunnen de gegevens gewist worden. Als een software reset noodzakelijk is, zullen wij altijd om toestemming vragen hiervoor.

Heeft het nog zin om mijn toestel te laten repareren?

wij doen alles in het belang voor u als klant en kijken wat voor u de beste oplossing is.

We Fly For Your Smile :)

Wat als er meer kapot blijkt dan ik heb aangegeven bij de reparatie?

Als wij een extra defect constateren, worden de eventuele extra kosten hiervoor altijd overlegd.

Standaard service van ons is dat we alles nalopen om zeker te weten dat alles in orde is.

Hoe kan ik betalen?

Bij ons kun je zowel via onze bank als contant betalen.